anda peminat seks yang ke

Monday, 14 November 2011

Pesona Mulut/Oral(lelaki)

Nominal 
Cara ini dapat dilakukan dengan memegang penis dengan tangan anda dan menaruh penis diantara bibir atas dan bawah mulut dan gerakkan mulut anda shg penis tsb bergerak kedalam dan keluar mulut anda (Lihat Gambar Nominal). Namun cara ini harus dilakukan dengan hati hati agar penis tidak tersentuh atau tergores atau tergigit oleh gigi yang akan merusak rasa nikmat.




Samping
 Pegang ujung penis pria dengan tangan wanita, dan cium dan jilat secara lembut sisi samping dari penis pria



Menekan Ke Dalam
Masukkan penis kedalam mulut anda, dan tekan penis masuk kedalam mulut anda, dan setelah
itu keluarkan lagi juga dalam posisi terkulum. Lakukan ini berulang ulang.



Menghisap Keluar
Tekanlah bibir mulut anda (wanita) diujung penis dan cium spt mengecup sehingga menjadikan
penis keluar/terlepas dari bibir anda.


Pesona Mulut/Oral

Cunnilingus
 Ada tiga kunci yang sangat penting dalam melakukan oral sex pada wanita. Ketiga kunci tsb adalah: perineum, bibir vagina dan clitoris. Pada saat wanita sudah siap menerima oral sex. Wanita akan membuka paha lebar lebar guna memberikan tempat bagi pria untuk mendekatkan mulut pria ke vagina. Langkah awal yang sangat penting adalah membangkitkan getaran getaran di vagina dengan mencium dan menjilat kulit di sekitar vagina terutama di perineum. Perineum adalah kulit yang terletak antara vagina dan dubur (lihat gambar perineum).


Gambar Perineum
Bibir vagina yang bergelambir juga merupakan kunci dari kenikmatan oral sex. Pria dapat
melakukan jilatan ataupun tarikan menggunakan mulut dengan cara menyedot/menghisap bibir
vagina. Tindakan ini akan memanaskan gelora rangsangan wanita yang sudah membukakan
paha buat pria guna menikmati kehangatan cinta. (Lihat gambar "Memainkan Bibir Vagina").



Gambar Memainkan Bibir Vagina

Jilatan halus yang dilakukan di clitoris dapat membawa kenikmatan seksual bagi seorang wanita
bahkan sangat memungkinkan bagi si wanita untuk mencapai puncak kenikmatan seksual atau
orgasme (lihat gambar clitoris).



Gambar Clitoris

Memanjakan Pria dengan Teknik Fellatio
Vatsyayana menyebut teknik ini dengan "Auparishtaka" yang artinya adalah teknik
menggunakan mulut. Teknik fellatio dapat dilakukan dengan cara pria merebah menghadap
keatas dan wanita berada diatas atau samping pria. Dan cara kedua adalah pria berdiri dan
wanita berjongkok dihadapan pria.
Seperti halnya cunnilingus, maka fellatio akan menimbulkan efek rangsangan yang sangat
dahsyat bagi seorang pria. Bahkan, hanya dengan melakukan hal ini, maka pria dapat
merasakan puncak kenikmatan seksual yakni orgasme yang diikuti dengan ejakulasi sperma.
Kama sutra mengajarkan empat teknik melakukan fellatio, yakni: nominal, samping, menekan
kedalam dan isapan keluar.

Dubur/Anal Yang Sensitif

Dubur/Anal Yang Sensitif
 Rangsangan di anal dapat memberikan kenikmatan seksual yang menakjubkan. Hal ini dapat dilakukan dengan memberikan stimulasi langsung di anal memakai jari dengan cara mengusap dan menggelitik spt dalam gambar dibawah.


kulit sensitif

Kulit Sensitif
Kulit adalah organ terbesar dari tubuh manusia dan merupakan tempat berakhirnya syaraf
syaraf yang sangat peka terhadap rangsangan berupa sentuhan, perubahan suhu dan tekanan.

Payudara
Payudara wanita memainkan peranan penting dalam daya tarik seksual. Selain merupakan
daya tarik seksual bagi lawan jenis, payudara merupakan zona rangsangan yang sangat sensitif
bagi wanita.


Gambar daerah payudara

Keterangan: A. Puting payudara adalah tempat yang sangat peka terhadap rangsangan berupa ciuman, usapan baik dengan lidah ataupun tangan.




Pantat
 Pantat juga merupakan salah satu daya tarik seksual seperti halnya dengan payudara. Pesona keindahan bentuk pantat yang padat dan kenyal dapat ditonjolkan dengan memakai celana/pakaian ketat. Seperti halnya dengan payudara, selain merupakan daya tarik seksual, pantatpun juga merupakan tempat yang peka terhadap rangsangan seksual dalam bentuk
remasan, gosokan, jilatan, gigitan bahkan sabetan ringan.

gambar daerah pantat

Keterangan Gambar: A. Usaplah secara halus disertai dengan ciuman ciuman mesra dan remaslah buat pantat, dan juga didaerah seputar perbatasan antara pantat dengan paha.

zon sensitif

Zona Sensitif
Kama Sutra mengajarkan bahwa otak adalah bagian yang paling penting dalam kenikmatan
seksual. Ini dapat dimengerti, sebab tanpa adanya imajinasi atau fantasi seksual maka aktifitas
seks hanya akan merupakan rutinitas dan kebosanan.
Zona sensitif sangat penting untuk menjadikan imajinasi seksual menjadi kenyataan. Seseorang
yang sedang bermesraan, secara fantasi atau imajinasi ingin merasakan sentuhan dari si Dia.
Sentuhan yang dilakukan di tempat yang tepat dapat memberikan kenikmatan seksual. Kama
Sutra mencatat beberapa tempat yang diyakini dapat menimbulkan gejolak seksual yang luar
biasa bagi manusia, yakni: ciuman atau stimulasi lainnya di daerah bibir, mulut, kening, pipi,
leher, dada/payudara ataupun di daerah spt gambar A dan B.


GAMBAR A

Keterangan Gambar A:
A1. Bibir dan Leher: usapan halus dan ciuman didaerah ini akan memberikan perasaan geli yang
sangat nikmat bagi pasangan anda
A2. Dada/Payudara: Usapan dan jilatan menggunakan lidah di dDaerah dada dan puting dapat
memberikan kenikmatan rangsangan yang menggetarkan bagi pria ataupun wanita




GAMBAR B

Keterangan Gambar B:
B1. Paha Dalam: Daerah sensitif ini dapat di usap, jilat atau cium untuk menyenangkan wanita
tercinta.
B2. Pergelangan Kaki dan Betis: Stimulasi di daerah ini akan memberikan rangsangan kejutan
yang dapat membarakan emosi seksual.
B3. Pantat: Keindahan pantat tidak hanya memberikan rangsangan bagi pemiliknya tetapi juga
memberikan rangsangan bagi yang melihat.

episod baru.kecurangan seorang isteri

Sebenarnya tak ada bezanya isteri orang atau bukan. Sebelum bernikah secara sah pun, aku dah macam isteri orang, malah isteri orang-orang hihihi… begitu ramai orang yg memperisterikan aku ketika konek mereka tegang memacak hihihi…

Tetapi hari ini bermula kisah baru aku, setelah memantat dengan Zamri sewaktu aku bergelar isteri yg sah kepada Saiful, langkah aku makin panjang lagi. Aku kira aku akan berubah selepas menerima bala mengandung anak luar nikah yg tak tau sapa ayahnya. Aku pernah berazam untuk menjadi isteri yang baik, tapi kalau dah bangkai tu, bangkailah jugak, mana ada bangkai yang wangi hehehe… faham maksud aku? :p kalau faham, bagus… kalau tak faham, pegi mampus kihkihkih…

Aku jumpe Aie, aku ceritakan semuanya (cerita penipuan aku) bahawa anak ini anak Aie. Kemudian aku berterus terang yg aku projek dengan Amman pada kali pertama kami berjumpa kerana memang niat aku plan nak jadikan Amman sebagai bapak anak ni sebab aku dah tak ada cara lain lagi mase tu (kononnya). Aie mendengar cerita aku dengan bersungguh-sungguh. Aku dapat lihat kesedihan Aie dan tumpuan dia yg penuh syahdu ketika mendengar cerita bohong aku.

“i bersedia bertanggungjawab kalau u bagitau i” aku tak pasti kebenaran kata-kata Aie. Lagipun mase tu aku tak terfikir nak jadikan Aie pak sanggup walaupun ada kemungkinan itu memang anak dia. Tapi aku tak pasti sebenar-benar pasti siapakah agaknya bapak kepada anak yg aku kandungkan ni sebab dalam tempoh masa tu, aku projek dengan beberapa lelaki.

Tapi dah terlambat, aku kini isteri orang, tak mungkin aku dapat kahwin dengan lelaki lain pulak hehehe…
Aku beritahu Aie, aku betul-betul rindukan dia. Aku rasa happy jumpa dia.
“i rasa baby ni dekat sangat dengan papa dia” aku senyum memandang Aie yg mengusap perut aku yg belum membesar tu. Aku geli geleman dengan kata-kata aku sendiri. Eyekk uweekkk! Hahahaha…

Aku ikut Aie balik hotel dia. Aku tak ada masa yang lama, aku mesti balik rumah sebelum Saiful balik kerja.
Sempat jugak kami mengongkek. Kami mulanya hanya berdiri berpelukan melepaskan rindu sebaik saja pintu bilik hotel ditutup. Dan kami berkucupan. Aie meramas breast aku. Memeluk aku dengan rapat sambil memaut pinggang aku dan tangannya jatuh ke punggung aku dan punggung aku diramas kemas sambil terus berkucupan. Aie menjilat sekitar leher dan dada. Menanggalkan skirt aku, menurunkan seluar dalam aku dan mengusap pantat aku yg semakin lama semakin basah.

Aie menanggalkan bra aku dan dicampakkannya ke atas katil. Baju aku masih dibadan, tidak ditanggalkannya namun diselak keatas supaya dia dapat nyonyot tetek aku. Kami bergerak perlahan menghampiri katil dan Aie merebahkan aku disitu. Aku berbaring dengan kaki terjuntai dan Aie melutut dilantai untuk menjilat pantat aku. Seperti biasa, kesedapan yg tak terhingga itu membuat punggung aku terjongket-jongket menahan sedap. Jilatan demi jilatan membuat kelentit aku bertambah bengkak dan mengeras timbul terkeluar dari peti simpanannya :p

Aie berdiri, membengkokkan sedikit lutut dan mula memacak aku. Aie berdayung seperti biasa. Tenang dan romantik. Tangannya tak henti-henti menggigit puting tetek aku dan sesekali menjilat perut dan pinggang aku. Lidahnya bermain disekitar pusat dan tangannya sibuk kesana sini meramas dan menggosok.

Aku mengangkang seluas-luasnya tanda rela menerima tujahan yg aku rindukan tu :p Breast aku turut sama meliuk lentok ke atas bawah bergoncang kekiri dan kekanan. Aie tak dapat tahan lama. Tak sampai setengah jam dia dah pancut.

“i tak boleh tahan la, projek dengan org mengandung ni feel lain macam, geram konek nak pancut je…” Aie senyum. Aku pun senyum. Mungkin benar apa yg dia kata, sebab sepanjang aku kenal dia, aku projek dengan dia, dia memang tahan lama… paling tidak pun 45 minit atau sejam lebih.

Selepas mandi dan membersihkan diri, aku berbogel dan berdiri dihadapan cermin, mencari kalau-kalau ada tanda dan kesan yang tertinggal. Mase main, tengah sedap mane nak ingat apa-apa, mana tau ade kesan merah-merah ke hehehe… selepas berpuas hati, Aie hantar aku sampai ke kereta, kami tak sempat nak minum petang sebab jam dah pukul 4, aku mesti sampai rumah sebelum Saiful balik.

aie kembali

Masih ingat Aie. Petang tadi, Saiful balik kerja, dia kata Aie dengan bos dia datang dari Johor Bahru. Aie tanya pasal aku dan dia dah pun dimaklumkan tentang keadaan aku yg sedang mengandung, berkahwin dengan bos sendiri dan berhenti kerja.

Aku takut nak tanya banyak-banyak kat Saiful. Tapi dia sendiri yg cerita walaupun aku tak tanya.
Katanya, projek usahasama dengan company Aie tu berjalan lancar. Macam dulu jugaklah, kalau Aie dan bos dia tak ke KL, tentulah Saiful dan Faizal akan ke JB. Kalau dulu aku ikut sekali kemana saja bos aku pegi, sekarang tak lagi.

Hati aku terasa nak sangat hubungi Aie. Kalau boleh aku nak jumpa dia. Masih terkenang projek aku ngan Aie dulu. Menguak-nguak pantat aku kalau kenangkan dia. Sebab apa yg aku sedar satu tentang Aie, aku macam sukakan dia sebelum dia kongkek aku. Bermakna aku sukakan dia bukan kerana dia kongkek aku, tapi aku nak dia kongkek aku kerana aku sukakan dia. Korang faham? Entahlah. Aku pun tak faham sangat hihihihi…

So, malam tu lama jugak aku tunggu Saiful tidur. Aku tak pasti dia marah atau tak aku hubungi lelaki lain atau ada hubungan dengan lelaki lain, tapi yg pasti aku tak kan buat dia untuk menyerlahkan lagi kejalangan aku.

Aie kata, dia nak call aku, dia ada contact number aku, mula-mula dia nak buat suprise la konon. Tapi bila dia dapat tau yg aku dah kahwin dengan Saiful, dah mengandung pulak tu, dia takut nak call aku. Aku mula dapat idea baru…
“sebenarnya anak ni anak u, i takut u tak percaya kalau i cakap, lagipun u kata dulu u dah nak kahwin, i tak tau nak buat macam mana. I perangkap bos i supaya kahwin dengan i” aku buat suara sedih.

“Saiful tau tu bukan anak dia?” ada nada terkejut pada suara Aie.
“memanglah tau, dia kahwin dengan i sebab i dah mengandung… panjang ceritanya Aie, macam-macam i dah lalui sejak beberapa bulan ni” aku buat suara sedih lagi.

“u boleh jumpa i?” Aie bertanya.
“boleh. Tapi masa Saiful takde. Mungkin dia tak kisah sebab dia kahwin dgn i pun bukan kerana cinta, tapi i respek dia sebab tolong i jadi bapak budak ni, lagipun Saiful tak pernah sentuh i” aku tipu lagi.
Aku dapat dengar Aie menarik nafas panjang.

So, esok kami berjanji akan berjumpa pada waktu siang. Aku rasa rindu pada Aie. Kalau dapat kongkek dengan dia best tak? Tak taulah dia nak sentuh aku ke tak. Aku pun tak tau sama ada dia percaya tak anak ni anak dia. Akub pun tak pasti anak ni anak sapa, mungkin jugak anak dia, mungkin jugak bukan. Entahlah…

Penting bagi aku untuk tau sape sebenarnya bapak kepada anak yg aku kandungkan ni. Walaupun dah takde ape yg nak dirisaukan, sebab aku pun dah bersuami, tapi aku rasa satu hari nanti, akub mesti betulkan keadaan. Aku sangat risau membayangkan hari tua aku nanti. Pada saat anak aku tau siapa sebenarnya aku, betapa kotornya aku, entah macam mana situasi itu nanti. Dan aku yakin sangat bahawa aku akan menyesal dan menangis tak berhenti dengan apa yg aku lakukan sekarang dihari tua nanti.