anda peminat seks yang ke

Sunday 13 November 2011

sex pertama lepas kahwin

Malam tu Saiful balik lewat. Aku tak tidur lagi, tengah baring-baring atas katil sambil tengok tv. Aku malas nak tengok tv kat ruang tamu sebab orang gaji Saiful kalau nampak aku santai-santai tengok tv mesti sibuk duduk sekali lepas tu ajak aku borak. Aku takde mood nak borak dan layan soalan-soalan dia tu. Membosankan.
Saiful menghampiri aku.

“boleh mintak tolong?” aku pandang Saiful dan rase pelik dengan soalan Saiful.
Tanpa jawapan dari aku, Saiful memaut pinggang aku. Breast aku mengeras tiba-tiba. Bulu roma aku naik dan jantung aku menjadi berdebar-debar.

Tiada bantahan pada setiap perbuatan Saiful. Aku tak pasti aku ikhlas atau terpaksa. Yang pasti aku tak menolak langsung setiap perbuatan Saiful.

Saiful mengucup lembut bibir aku. Tanpa sedar, aku membalas kucupan Saiful. Aku memejam mata bukan kerana nikmat, tetapi aku rasa malu. Saiful menarik baju tidur aku keatas. Dia memasukkan tangan ke dalam seluar dalam aku. Dia menyentuh lembut kemaluan aku. Dia menggosok-gosok kelentit aku yang masih kering. Aku dapat rasakan kelentit aku membengkak sedikit demi sedikit.

Bra aku terasa longgar. Aku dapat rasakan tangan kasar Saiful meramas lembut breast aku. Puting aku naik tegang. Pantat aku dah mula basah. Saiful menelentangkan aku. Dia membuka baju tidur aku, menanggalkan bra dan seluar dalam aku. Jemari Saiful menggosok lembut kelentit aku yang mula basah. Terasa sedap dan licin. Aku rasa ngilu bila jemarinya bermain pada bijik kelentit aku. Saiful menghisap puting aku penuh tertib. Lidahnya menjalar lembut disekitar puting. Sesekali dia menggigit halus breast aku yg makin membengkak.

Saiful mengucup sekitar leher, dada dan breast aku sementara tangannya tak henti-henti meneroka lembah keramat aku.
“boleh?” Saiful berbisik perlahan.
Aku hanya mendiamkan diri tanpa sebarang jawapan. Saiful mencuba memasukkan jari telunjuknya terlebih dahulu dan bertanya sama ada aku terasa sakit atau tidak.
Tiada sebarang perbezaan ketara antara projek semasa mengandung atau tidak.
Saiful memasukkan koneknya perlahan-lahan.

“sakit?” Saiful bertanya lagi. Aku menggelengkan kepala. Saiful memacak lagi perlahan-lahan. Mungkin dia rasa takut sebab aku tengah mengandung hampir 2 bulan. Aku pun rasa takut. Tapi aku abaikan ketakutan tu sebab aku dah lama tak rasa kesedapan macam ni :p

Saiful menyorong tarik koneknya perlahan-lahan sambil meramas-ramas buah dada aku. Aku rasa nak suruh Saiful goncang kuat-kuat sebab inginkan kepuasan. Tapi dia pun mungkin macam aku jugak, risaukan kandungan ni sebab nilah kali pertama dia projek dengan pompuan mengandung. Bagi aku pulak ini adalah kali ketiga. Kali pertama dulu aku projek dengan Amman masa usia kandungan ni 2 minggu. Ngilu :p
Projek kami berlangsung selama lebih sejam. Mungkin sebab sorong tarik Saiful terlalu perlahan sebab takut aku rasa sakit. Malam tu kami tertidur dalam keadaan yang kotor. Bila aku bangun pagi kesan pancutan Saiful mengotori perut aku dan ada sedikit terkena cadar katil kami.

No comments:

Post a Comment