anda peminat seks yang ke

Sunday 13 November 2011

no sex

Boringkan korang baca. Takde citer sex lagi. Aku takde mood nak buat sex. Kalau aku nak, dengan sesiapa pun boleh. Tapi dalam keadaan sekarang ni aku tak berminat langsung nak fikir pasal sex. Sori…
Hari ni kat opis ada suwey sikit. Kamalia wek bos tu datang opis mengamuk. Apa lagi kalau bukan kerana bos dah bagitau yang dia akan kahwin dengan aku. Masa tu satu opis terkejut pasal diorang pun belum tau yang aku dan bos akan kahwin, malah diorang tak sangka pun yang aku ni ada apa-apa dengan bos.

Sementara nak tunggu Faizal heret pompuan gila tu keluar, sempat jugaklah aku makan penampar Kamalia tu. Aku jadi sensitive sejak mengandung. Segala sikap sebenar aku masa sebelum mengandung jadi terbalik bila aku mengandung. Selalu kalau bab gaduh-gaduh macam ni memang aku kepala angin dan aku mesti lawan balik. Tapi kali ni bila aku kena tamper, aku jadi sedih. Aku nangis dan diam tak melawan. Eee… kenapalah aku jadi macam ni. Sial betul!
En.Saiful tak masuk opis bila aku bagitau dia yang Kamalia serang aku kat opis. Dia terkejut dan tak bersedia nak mengadap staff lain yang dah tau pasal kami akan berkahwin.

Azrul pun jumpa aku ucap tahniah. Cis! Aku hampir terlupa pasal Azrul. Risau jugak kalau di amulut jahat pegi canang yang dia dah rasa pantat bakal bini bos. Kat opis pulak tu. Kepala aku serabut. Perkara-perkara yang menyeronokkan yang pernah aku buat akhirnya memakan diri aku sendiri. Namun aku harap dia tak bukak rahsia tu kat sesiapa.

1 comment: