anda peminat seks yang ke

Monday 14 November 2011

hari ke2 dgn zamri

Sepanjang ketiadaan Saiful, mungkin aku akan berada di Shah Alam. Aku tak berani nak bawak Zamri balik rumah Saiful sebab pertama orang gaji dia ada, dan kedua aku takut kalau dia tiba-tiba balik. Abis kantoi!

Masalahnya ialah aku kuat berfantasi dan kuat sex. Kalau dulu aku boleh layan sex setiap sex dengan berlainan lelaki, sekarang aku jarang buat sex malah suami aku sendiri Cuma sentuh aku sekali je selepas kahwin. Memang pembawak budak ni kadang2 buat aku rase cam malas nak projek. Kadang2 terus takde nafsu :p

Tapi bile dah lame tak dapat tu, rase cam nak cari konek gak. Buat mase ni tak penah pulak aku mintak konek kat Saiful. Sejak berhenti keje ni lagi la selalu rase nak konek sebab bosan duduk rumah sorang-sorang. Aku duduk berkurung dalam bilik, chatting atau surfing je, kalau lepak hall nanti orang gaji gile tu asyik nak bercakap je, aku takde mood nak berborak.

Nafsu mase mengandung ni pelik2 la. Makin hari aku rase makin aneh. Kadang2 aku rase nak pekena lubang belakang. Kadang2 aku rase mcm nak threesome :p Kadang2 ade jugak berangan nak kena belai dengan 5 lelaki serentak :p cam Ning Baizura lak hehehe…

Hari ni pagi-pagi lagi Zamri dah hilang. Dia turun beli nasi lemak dan buatkan aku teh panas. Aku dilayan bagai puteri raja. Suami aku pun tak layan aku macam ni. Tadi dia mandikan aku dan sempat la pekena seround dalam bilik air. Lepas tu dia ajak aku pegi SACC beli barang baby kat Anakku & Poney. Zamri beli 2 warna, biru dan pink sebab tak tau lagi anak dalam perut ni lelaki ke pompuan. Ape beza biru dengan pink? Baby lelaki takleh pakai pink? Baby pompuan takleh pakai blue? Merepek!

Makan kat Nando’s dan beli kasut tanpa tumit sebab kaki aku sakit2 la lenguh pakai kasut yg ade tumit walaupun tumit rendah. Aduh, macam2 la…

No comments:

Post a Comment