anda peminat seks yang ke

Sunday 13 November 2011

sebagai isteri

Hari ni hari pertama kami ke pejabat bersama. Aku dah pun pindah kat rumah Saiful. Hari ke-8 aku sebagai isteri Saiful, dia masih lagi tak menyentuh aku. Memang aku tak harapkan apa-apa. Lagipun aku takde mood nak fikirkan tentang sex. Beberapa lelaki cari aku. Aku rasa macam nak tukar nombor handphone. Mungkin salah aku sebab tak bagitau yang aku dah kahwin. Lelaki-lelaki tu semua masih menagih sex dari aku. Peliknya sejak mengandung, apa yang aku suka semuanya jadi tak suke.

“macam mana?” Faizal sengih-sengih kat aku.
“macam mana ape?” aku tanye balik kat Faizal.
“alaa… life baru ko la ngan bos. Bos dah cret? Hehehe…” Faizal sengih-sengih lagi.
“tak!”
“tak?” mata Faizal terbeliak.
“aku takde mood la” aku mengalih pandangan ketempat lain.
“ko yang tolak?” Faizal tanye lagi.
“tak la. Dia tak mintak pun” aku jawab ringkas.

Faizal angguk-angguk. Entah ape yang dia angguk-angguk pun aku tak tau la.
Memang betul. Saiful tak pernah ada tanda-tanda nak sentuh aku. Baguslah. Aku pun memang takde mood nak layan sex lagi sekarang ni.

Life aku sejak 8 hari bergelar isteri tak sama macam orang lain. Kehadiran Saiful dalam hidup aku tak lebih daripada pak pacak yang nak tolong cover kandungan haram ni. Memang ye pun :p

No comments:

Post a Comment