anda peminat seks yang ke

Sunday, 13 November 2011

masih dalam belenggu

Zamri memujuk aku agar terima saja lamaran En.Saiful. Aku perlukan seorang lelaki untuk menjadi bapak kepada anak ini. Memang betul! Aku bukan ego. Tapi aku rasa macam tak patut aku buat bos aku macam tu. Bos aku bertujuan untuk menebus kesilapan dia sebab dia rasa dialah punca aku mengandung. Sebab dia paksa aku jumpa Amman dan aku dengan Amman terlanjur sampai aku mengandung. Hakikatnya anak ni bukan anak Amman. Aku plan nak Amman bertanggungjawab sebab aku nak balas dendam kerana dia hina aku lepas dapat kongkek aku. Mungkin sebab niat aku tak baik, Amman pun ada alasan supaya dia terlepas dari terpaksa mengahwini aku. Dan sekarang, bos aku nak bertanggungjawab. Macam mana ni? Ah! Tak tau la aku!

Aku pegi opis cam biase. Tapi skarang ni aku dah malu-malu kucing tengok bos aku. Tak tau la apsal. Setiap kali dia cakap ngan aku, aku jadi tergagap-gagap nak cakap ngan dia. Aduiii…
Aku dah cerita semuanya kat Faizal. Faizal pun bagi pendapat yang sama. Dia kata kahwin jelah dengan bos. Lagipun dah tentu bos boleh jaga aku. Lagipun bos nampak ikhlas terima pompuan kotor cam aku ni. Aku ada terfikir nak terima tapi entah la… hati aku berat.

No comments:

Post a Comment