anda peminat seks yang ke

Monday, 14 November 2011

kesunyian dan gersang

Petang semalam aku balik rumah. Dan Zamri pun balik Kuantan. Aku rase cam Saiful nak balik semalam. Tapi hari ni pun dia masih tak balik lagi. Kalau aku tau, aku stay lagi sehari kongkek dengan Zamri pun best :p Nafsu aku naik memuncak, tak tau nak cari konek mana. Aku harap Saiful balik nanti dia akan sentuh aku la :p Aku dah tak kira lagi, segan atau tak cinta, asalkan konek je bagi aku pun dah ok :p sebab aku memang betul- betul rase nak konek, aku gersang sangat. Horny giler terbayang konek 24 jam sejak berpisah dengan Zamri semalam.
“mak sihat?” orang gaji becok Saiful tanye aku.

Mak?
Oh ye aku hampir lupa yg aku bagitau dia aku nak balik umah mak aku 2-3 hari sepanjang Saiful takde ni.
“Oh yer… sihat, dia kem salam kat kak kiah” kak kiah angguk2. Korang jangan tak caye, nama kak kiah ni sebenarnya Marisa. Entah nape la saiful panggil dia kak kiah, aku pun ikut la panggil kak kiah jugak. Dia orang utara, umur nak dekat 50 dah, janda anak 2. Anak dia semua dah besar, tengah belajar kat USM & UPM tapi aku tak penah jumpe la. Dia tu kan becok, abis semua dia citer walaupun aku tak tanyer.

Saiful sms, dia suruh aku pegi umah mak dia kat Bukit Antarabangsa sebab dia akan terus kesana bila balik nanti, mak dia ajak dinner. Alamak! Malasnye aku!

Nampaknya mak dia semangat betul nak sambut cucu sulong. Ni lagi satu hal. Mase aku nikah ngan Saiful usia kandungan sebenar aku 2 bulan, saiful ingat sebulan lebih. Yang mak saiful ni plak ingat baru 2 minggu. Yelah lagipun ni kan baru hari ke 23 kami nikah. Lagipun mak dia pun mcm pelik2 sebab Saiful kata aku mengandung nak dekat 2 minggu. Aku dah risau ni, dah la kami berdua masing2 tak reti kira. Kitaran haid la, tempoh kesuburan la. Aku gigil dah ni. Tapi kene cover la sikit. Lagipun mak bapak dia happy gile dengar aku mengandung, jadi takde ape la yg aku nak risaukan sangat.

Cuma yang aku risau, camne nanti kalo aku bersalin 2 bulan lebih awal. Ape aku nak cakap ngan mak si Saiful ni? Ah! Aku dah mula takut. Tentang penipuan jarak 2 minggu pada Saiful tu takde la aku risau sangat. Tapi ni mak Saiful, dengan mak aku sekali ni… mesti pelik kalo aku bersalin 2 bulan lebih awal. Alamak macam mane ni. Tolong la aku huwaaa… aku dah start takut ni…

Kat rumah mak dia, kami berkepit je. Macam rindu sangat la 3-4 hari tak jumpe. Aku tau dia berlakon, dan aku pun berlakon jugak la. Baru aku dapat rasakan yg aku betul-betul bersuami bila dia memanjakan aku dan layan aku dengan baik. Depan mak dia pun dia duduk kat sofa paut bahu aku, cium dahi dan rambut aku. Sentuh perut aku seolah-olah tu memang anak dia. Aku rase janggal berlakon macam tu.

Bila kami balik rumah, Saiful tak macam tadi. Dia kembali normal mcm biasa.
“nak tidur?”Aku angguk, dia jalan dulu naik tangga dan aku ikut belakang dia dengan jarak sedikit jauh. Dalam bilik dia mandi dan baring kat katil. Kami borak sikit2. Dia tanye aku buat ape mase dia takde lepas tu dia ajak aku tidur.
“kalau i tidur kasar, kejutlah bagitau” tu je dia pesan, lepas tu aku nampak dia pejam mata dan terus senyap.
Aku rase nak menangis malam tu sebab terserlah sangat lakonan dia mase kat umah mak dia ngan hakikat sebenar hubungan kami. Ah! Abaikanlah. Dia nak kahwin dengan aku pun dah cukup baik, kalau tak, mesti aku dah gugurkan budak ni agaknye.

No comments:

Post a Comment