anda peminat seks yang ke

Sunday, 13 November 2011

kursus kahwen

“dah bangun ke belum?” suara En.Saiful dicorong telefon.
“belum…” aku duduk dari perbaringan.
“siaplah sekarang kejap lagi saya sampai. Bawak selendang tau…”
“mana ada selendang…” aku pelik.
“haa takpe. Siap jelah nanti I sampai” En.Saiful memutuskan talian.
Selendang? Alamak, sape pulak mati ni? Apsal nak ajak aku pulak.
Aku bangun mandi. Rumah dia kat Subang Jaya bukan jauh sangat. Kejap lagi mesti sampai. Aku mandi cepat-cepat, secepat yang boleh. Tapi aku tetap lambat. 20 minit En.Saiful tunggu aku kat bawah.
“pakai ni” En.Saiful hulurkan aku selendang dalam plastic yang baru dia beli. Alamak merah? Aku perhatikan baju aku yang berwarna hitam tu. Ah, boleh laaa…

Perkara paling aku benci! Kursus kahwin!!! Huwaaaa…. Dulu aku penah pegi dengan ustaz. Boringnyer…. 2 hari pulak tu…
Kami kursus di SUK Shah Alam. Hari tu aku kursus kat Zura’s Academy, Bangsar dengan Ustaz Rochi. Ape la malang nasib aku kene pegi kursus yang membosankan ni sampai 2 kali. Sebenarnya aku tak perlu ambik kursus ni lagi. Tapi aku tak bos tau yang aku penah pegi kursus kahwin sebelum ni. Jadi terpaksalah aku layan je :p
Ustaz tu tegur aku, suruh aku pakai baju kurung pada hari ke-2. Memalukan betul. Manalah aku tau nak pegi kursus kahwin. Aku bantai jelah pakai seluar. Aku ingat nak pegi rumah orang mati. Aku takde baju putih jadi aku bantai la baju hitam. Ish..ish..ish..

No comments:

Post a Comment